dinsdag 10 maart 2015

Sportzeeklassennieuws: dag 2


Vanmorgen waren we goed op tijd uit de veren. We hebben goed en flink ontbeten. Om er daarna volop in te vliegen met sporten. Vandaag hadden we atletiek. Na 2 vermoeiende sportuurtjes hadden we een reuzehonger. In de namiddag stapten we naar Sea-Life. Hier zagen we zeehonden, zeeleeuwen, roggen, inktvissen en andere leuke zeewezens. De zeeleeuwenshow viel enorm in de smaak. We eindigden de avond met pannenkoeken en een leuke film: Blinker en de blixvaten.


Hieronder nog een aantal anekdotes van de leerlingen van het vierde leerjaar:


Ilias: Ik vind het heel leuk op zeeklassen en ik mis jullie wel een beetje.

Jade: Ik vind het leuk.

Yari: In Sea-Life zagen en deden we leuke dingen. Maar ik mis jullie!

Doran: Ik vind het hier heel leuk!

Wout: Ik word hier goed verwend en er is lekker eten.

Dalila: Ik verveel me nooit! Het supertof!

Youssef: Ik vind het leuk hier.

Febe: Het is superleuk. Ik verveel me helemaal niet.

Jacob: Ik vind het superleuk en ik amuseer me heel goed.

Imran: Ik vind het leuk in de kamer.

Kenay: Heb heel goed geslapen en het is hier leuk!

Emma: Hoi mama en papa. Ik slaap bij Nel, Marie en Norah. Groetjes.

Lou: Ik vind het hier leuk!

Mael: Het is een goede vakantie.

Norah: Hiet is hier keileuk!

Lara: Het is hier superleuk. Ik slaap bij Jade, Febe en Dalila.

Marie: Hoi mama en papa. Ik slaap bij mij BFF’s: Nel, Norah en Emma. Het is hier superleuk. Groetjes.

Nel: Hoi mami en papi. Het is superleuk en ik slaap bij Norah, Emma en Marie.


De andekdotes van het vijfde leerjaar:


Casper: Ik ben hier superblij.

Mathis: Ik vind het keileuk.

Emma: Het is tof in de kamer met Elise, Amber en Joba.

Joba: De kamer is luxe en heel ruim; het is de beste kamer van allemaal.

Aïsha: Ik ben veilig aangekomen en ben niet misselijk geworden. Bedankt voor het briefje Luna.

Sien: Het is heel gezellig in onze kamers.

Lena: Het is hier super. We hebben toffe sporten en amuseren ons te pletter!

Amber: Super! Dat is het hier en zijn keileuke sporten.

Lara: Ik vind het hier leuk en ik heb superleuke kamergenoten! Ik kijk al uit naar de volgende activiteiten! Baaaj!

Lina: Het is hier supertof en we zijn naar Sea Life geweest! Super!

Nour: Het is hier supertof! De kamers zijn heel mooi. We krijgen elke dag sport! Super!

Boris: Het is hier super! Mis jullie allemaal! Tot vrijdag!

Anthony: Het is hier superleuk!

Noa: Het eten is hier lekker!

Dina: Het is hier tof! Mijn droom is uitgekomen.

Loïc: Ik vind het superleuk!

Elise: Jeeej! Ik ben niet zeker geworden op de bus!

Axelle: Doei!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten